BAT POLSKA WIODĄCYM KRAJEM W KLASTRZE EUROPY PÓŁNOCNO-ŚRODKOWEJ

Polska jest rynkiem wiodącym dla obszaru Europy Środkowo-Północnej, w którego skład wchodzą Polska, Czechy, Słowacja, Węgry oraz kraje bałtyckie: Litwa, Łotwa i Estonia. Zarządzamy naszym area w taki sposób, aby prowadzić biznes do wzrostu, stawiać czoła nowym wyzwaniom i tworzyć nieograniczone możliwości rozwojowe dla naszych pracowników.

Odwiedź naszą globalną stronę kariery bat-careers.com i sprawdź międzynarodowe możliwości!

Estonia
Łotwa
Litwa
Polska
Czechy
Słowacja
Pecs
Augustów
Ostrzeszów
Poznań
BAT W POLSCE

W Polsce Grupę British American Tobacco tworzą trzy spółki: British American Tobacco Polska Trading Sp. z o.o. (biuro w Warszawie oraz Siły Sprzedaży w całej Polsce), British-American Tobacco Polska S.A. (fabryka w Augustowie) oraz grupa Chic (biuro i fabryka w Ostrzeszowie, R&D w Poznaniu oraz Sieć Sprzedaży w całej Polsce).

Sprawdź jakie możliwości rozwoju w naszym dynamicznym biznesie mamy dla Ciebie!

 
British American Tobacco
Polska Trading w Warszawie

Od 2017 roku nasze warszawskie biuro stało się nie tylko sercem komercyjnej spółki w Polsce, ale również siedzibą wiodącego rynku w nowej strukturze obejmującej Europę Północno-Centralną (z ang. NCEA – Northern Central Europe Area).

Ta zmiana umacnia naszą pozycję oraz tworzy międzynarodowe możliwości rozwoju dla naszych pracowników. W naszym warszawskim biurze pracują specjaliści różnych dziedzin, managerowie zarządzający firmą oraz osoby wspierające pracę komercyjnej części naszego biznesu. W biurze oraz w ramach Sił Sprzedaży zatrudniamy ok. 900 pracowników.

Chcemy dostarczać produkty wysokiej jakości, odpowiadające zróżnicowanym potrzebom klientów, dlatego tak duży nacisk kładziemy na rozwój, inwestując od kilkunastu lat w działalność w Polsce.

Obecnie zajmujemy drugą pozycję na polskim rynku, pod względem sprzedaży detalicznej i jako pierwsza międzynarodowa firma tytoniowa w Polsce, wprowadziliśmy nowy model sprzedaży –  sprzedaż bezpośrednią do kilkudziesięciu tysięcy punktów sprzedaży.

 
British American Tobacco
Polska S.A. w Augustowie

Fabryka w Augustowie to jedna z najważniejszych fabryk British American Tobacco na świecie. Tutaj ma miejsce kompleksowy proces produkcyjny: od momentu dostawy liści tytoniowych, aż po wytworzenie gotowego produktu.

Rocznie produkujemy około 50 miliardów sztuk papierosów, naszą produkcję charakteryzuje ogromna różnorodność oraz dbałość o wysoką jakość każdej z produkowanych marek.

Sercem fabryki w Augustowie jest dział produkcji wraz z działami jakości, logistyki i harmonogramowania oraz inżynieringu. Pracują u nas eksperci w dziedzinie nowych technologii, w tym specjaliści z różnych krajów i kultur. Koncentrujemy się na wdrażaniu nowoczesnych technologii i ciągłym doskonaleniu naszej kadry.

W Augustowie pracuje ok. 1 400 pracowników. Jesteśmy liderem we wdrażaniu nowych standardów jakości. Wszystkie obszary działania zakładu (m.in. procesy produkcji, dystrybucji i zarządzania) odbywają się w zgodzie z wdrożonymi standardami Zintegrowanego Systemu Zarządzania obejmującego ISO 9001 (zarządzanie jakością), ISO 14001 (zarządzenie środowiskiem), OHSAS 18002 (zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy).

 
Chic Sp. z o.o. S.K.A.
w Ostrzeszowie

Od 2015 roku do Grupa CHIC dołączyła do British American Tobacco. W skład grupy wchodzą: eSmoking World, czyli największa multibrandowa sieć sprzedaży e-papierosów w Europie, eSmoking Liquids jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w Europie specjalizujących się w produkcji płynów nikotynowych, zlokalizowany w Rojowie, niedaleko Ostrzeszowa oraz instytucja badawczo-rozwojowa - eSmoking Institute.

Zarząd
poznajcie Zarząd
British American Tobacco klastra Europy Północno-Środkowej
Sacha Ruffier
Area Director of NCEA
Dołączył do BAT w Brazylii w 1997 roku. W 2004 roku został Dyrektorem Marketingu na Kubie, by w 2008 roku dołączyć do zespołu w Centrali jako Międzynarodowy Kierownik ds. Marek. Od 2010 roku pracował w Afryce Południowej m.in. pełniąc funkcję Dyrektora Marketingu. W 2017 został Dyrektorem Generalnym BAT Hiszpania, a od początku 2019 roku zarządza obszarem NCEA jako Area Director.
Stepan Michlicek
Area Head of Marketing, NCEA
Rozpoczął karierę w BAT w 2008 roku w Pradze jako Marketing Transition Manager. Pełnił wiele ról w Marketingu w Pradze, w Londynie, a ostatnio (od 2016 roku) w BAT Polska jako Dyrektor Marketingu. Obecnie pełni funkcję Area Head of Marketing, NCEA w Polsce.
Jean du Preez
Area Head of Finance, NCEA
W 2012 roku dołączył do siedziby BAT w Londynie, gdzie przez kilka lat pełnił wiele funkcji w Finansach Korporacyjnych. Później przeprowadził się do Pragi, gdzie objął rolę Dyrektora Działu Finansów na Centralną Europę. Obecnie pełni rolę Area Head of Finance, NCEA w Polsce.
Kalina Mikiewicz
Area Head of HR NCEA
W ramach 14 lat pracy w BAT pełniła wiele ról związanych z rozwijaniem talentów i rekrutacją w Polsce, Europie Zachodniej i Chorwacji. Od 2012 roku pełniła funkcję Dyrektora Działu HR w BAT Polska, a obecnie Area Head of HR NCEA.
Marcin Wiktorowicz
Area Head of Legal And External Affairs, NCEA
Od 2002 roku pełnił szereg ról finansowych w Polsce, takich jak Management Accounting Manager, Chief Accountant, Finance Controller. W 2005 objął funkcję Financial Coordinator dla obszaru Europy Wschodniej i Środkowej. W 2006 roku przeniósł się do Czech, aby objąć stanowisko Dyrektora Finansowego BAT Czechy. Od 2010 pełnił funkcję Dyrektora ds. Korporacyjnych i Regulacyjnych w BAT Polska. Od 2017 jest Area Head of Legal and External Affairs NCEA.
Steven Donaldson
General Manager Czech, Slovakia and Hungary
Dołączył do BAT w 2000 roku jako National Account Manager i pełnił różne funkcje w zakresie Marketingu i Trade Marketingu na rynku Zachodniej i Środkowej Europy. Ostatnio obejmowane stanowisko to Marketing Director w Europie Centralnej, a obecnie pełni funkcję General Managera Czech, Słowacji i Węgier.
Andrew Long
General Manager of CHIC (New Generations Products)
W ramach 25 spędzonych w BAT obejmował wiele stanowisk w ramach Marketingu na całym świecie. Ostatnim zajmowanym przez niego stanowiskiem był Dyrektor Regionalny dla BAT Karaiby i Środkowa Ameryka. Obecnie pełni funkcję Area Head of CHIC (New Generations Products) NCEA w Polsce.
STRATEGIA I WARTOŚCI
 
STRATEGIA
BRITISH AMERICAN TOBACCO

To, co wyróżnia British American Tobacco od pozostałych firm na rynku, to Strategia i Wartości. To one stanowią nasz fundament w prowadzeniu odpowiedzialnego społecznie i stabilnego biznesu, który tworzy przyszłość naszej branży.

Tytoń pozostaje fundamentem naszej działalności biznesowej i w dalszym ciągu dostarcza nam możliwości do osiągania zysków i wzrostów. Jesteśmy również zaangażowani w rozwijanie i promowanie produktów nowej generacji i innych produktów nikotynowych.

 
WARTOŚCI
BRITISH AMERICAN TOBACCO

Jako pracownicy British American Tobacco działamy według wspólnych zasad. Chcemy, aby nasze działania i zachowania opierały się na wartościach wypracowanych przez organizację.

Cztery określenia świetnie oddające kulturę naszej firmy i panującą w niej atmosferę świetnie opisują nasze cztery wartości:

DUCH PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

WOLNOŚĆ PRZEZ ODPOWIEDZIALNOŚĆ

OTWARTOŚĆ

SIŁA PŁYNĄCA Z RÓŻNORODNOŚCI

bat na świecie

Firma powstała w 1902 roku za sprawą Jamesa „Bucka” Duke’a jako spółka joint venture brytyjskiej Imperial Tobacco Company i jej amerykańskiego konkurenta American Tobacco Company. Pomimo swojej nazwy pochodzącej od siedzib firm, które ją założyły, British American Tobacco powstała po to, by prowadzić działalność poza granicami Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych i weszła na rynki wielu krajów Afryki, Azji, Ameryki Łacińskiej i Europy kontynentalnej.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej globalnej strony kariery, gdzie opisujemy jakie możliwości stwarzamy dla naszych pracowników na całym świecie!

British American Tobacco rozpoczęła swoją działalność z jednym, konkretnym celem:
„ZOSTAĆ NAJLEPSZĄ FIRMĄ NA ŚWIECIE W ZASPOKAJANIU POTRZEB KONSUMENTÓW”
200
rynków, gdzie sprzedawane są nasze marki
663MLD
sztuk papierosów sprzedanych na całym świecie
200
marek
60rynków
gdzie jesteśmy liderem
44fabryk
w 41 krajach
55 000
pracowników na całym świecie
11.6MLN
funtów przekazanych na cele charytatywne i społeczne
32 170MLN
funtów podatków odprowadzonych do budżetów Państw
45 872MLN
funtów rocznego obrotu brutto